7 lietas, kuras tu iespējams par mani nezināji..

January 25, 2009

hā hā.. pie manis ir stafetes kociņš blogeru stafetei “noslēpumu atklāšanas laiks”… par to maldies beātei! īstenībā man liekas, ka es esmu baigā pļāpa un tāpēc visi gandrīz visu par mani zin.. un tos – negandrīz vai nu es pati nezinu, vai esmu aizmirsusi!.. bet nu skatīšu ko varu līdzēt!

1. man ir bail no ūdens.. nu ne vienkārša ūdens, bet tādiem kā “dzīvajiem krājumiem” – dīķiem, ezeriem, upēm u.c. pareizāk būtu sacīt no tā – kas ir viņā iekšā un ko es neredzu. tāpēc vasarās es labāk izvēlos vāļāties pa pludmali, nekā peldēties! iespējams tas sākās jau 3 gadu vecumā, kad man bija paniskas bailes no ūdens un jūras zālēm!

2. esmu norijusi divus mediatorus!.. man bij tāds niķis  “svilpot” ar viņiem un tā nu sagadījās, ka vienu reizi ievilku gaisu tā.. pa stipru. otro es noriju runājot pa telefonu un “svilpojot”.. atvainojos zanei par sagādātajiem uztraukumiem. kur viņu ceļš ir aizvedis – man nav nejausmas!

3. 6 gadu vecumā es gribēju kļūt par piloti – tagad “slepenais” sapnītis ir vismaz aizlidot uz mēnesi (laikam pa kosmonauti nekļūšu) – jāteic augstums mani vienmēr ir vilinājis! vēl esmu gribējusi kļūt par arheoloģi (6. klase, ja nemaldos), pasaules apceļotāju ar īpašo šiltīti kaklā, kad tu vari iekļūt visur kur acis rāda – nekādi rezervāti un vel kaut kādi izgudrojumi tev nav šķērslis.. – oltes “pēctecis” (8./9. klase), zemledus makšķernieku vai jūrnieku (5.gadi-tagad nepakam.. zinot manu fobiju no tumšiem, dziļiem ūdeņiem) u.c. tas neskaitot visu gribētās profesijas – veterinārsts, aktrise,  zoodārza darbinieks, dziedātāja, friziere u.t.t.

4.  līdz pamatskolas laikam diezgan daudz dzīvojos pa slimnīcu – 2X lauzta roka, 1X deguns, kaut kādi kodumi – trakas žurkas, suņi u.c.,  vairākas reizes kaut kas šūts un visādi tādi atgadījumi, bet vislielākais piedzīvojums ir palicis atmiņā adenoīdu (aizdegunes mandeļu) raušana. ārsts pēc tam izrakstīja veselu nedēļu dienā apēst vismaz 4 saldējumus (tad ātrāk sadzīstot0t). lieki piebilst, ka biju stāvā sajūsmā!

5.  esmu uzaugusi ar elvisa, bītlu, queen un diegabikša plašu soundtraku! es nezinu kādu bagātību atdotu, lai atkal varētu to visu baudīt. kad gāju 2./3.klasītē ome plašu atskaņotāju un plates aizveda uz izgāztuvi – viņa ir kārtības mīle!

6.  mans otrs vārds ir Linda. jā. to, man liekas, ka zin tikai retais!

7.  prātā vispalikušākā bērnu dienu Ziemassvētku dāvana ir omītes dāvinātā skanošā zobubirstīte. vina bijatāda maziņa, mīksta, rōzā un ar ļoti resnu kātu, kurā iekšā bija kaut kādas bumbiņas, kuras, sitoties viena pret otru, skanēja. visnotaļ praktiska dāvana!

stafete tiek nodota tālāk.. dau, krishmatiass un aauce! vaiksmīti!

2 Responses to “7 lietas, kuras tu iespējams par mani nezināji..”

  1. bbeate Says:

    kā man patīk šādas lietas lasīt!! :)


  2. […] Laura aļa kleita Максим Берёза Knipucītis Jurgonkuls aļa dzīvoklis vairs nepīpē Ani Zīle […]


Leave a Reply

